Monday, August 4, 2014

GLA Complex-set kesuburan

Set Kesuburan SHAKLEE 

Ramai dikalangan kita yang sudah lama berkahwin tetapi masih belum dikurniakan zuriat penyambung legasi.Tahap kesuburan setiap manusia adalah berbeza.Lambat mengandung atau belum mengandung bukan bermakna anda mandul meskipun usia perkahwinan telah lama.

Set Kesuburan SHAKLEE terdiri daripada GLA Complex, VITA-E, B-Complex,  Zinc Complex. GLA Complex yang terdapat dalam Set Kesuburan SHAKLEE- GLA Complex, berfungsi sebagai agen yang menggalakkan proses kitaran haid berjalan dengan teratur dimana haid yang tidak teratur merupakan salah satu punca seseorang wanita mengalami masalah lambat hamil.

Vita-E Complex yang terdapat dalam Set Kesuburan SHAKLEE berfungsi sebagai penyokong kesihatan jantung, otak dan prostat, disamping meningkatkan fungsi peparu,kolon dan sistem imun.

Zinc Complex juga termasuk dalam Set Kesuburan SHAKLEE. Zinc Complex berfungsi dalam menjaga kesihatan prostat bagi kaum lelaki seterusnya menghasilkan sperma yang berkualiti.

Set Kesuburan SHAKLEE - B-Complex SHAKLEE mengandungi kesemua 8 jenis Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh bagi menggantikan nutrisi Vitamin B yang hilang untuk membantu menguatkan jantung, paru-paru, dan organ-organ penting yang lain.




Sebarang pertanyaan boleh hubungi : 
Liza
#Roslizamohamed82@gmail.com
#Rosliza Tuan@facebook.com
#Tel/whatsapp : 010-9167440



*  Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, mengubati atau mencegah sekarang penyakit

2 comments:

  1. good info!keep it up. Jom lawat blog saya http://suplement4us.blogspot.com/2014/08/tips-mudah-cepat-hamilset-kesuburan.html?m=0

    ReplyDelete
  2. Info menarik

    bondaseri.blogspot.com

    ReplyDelete